BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 1, 2012

new sem,new hopes..

assalamualaikumm...
alhamdulillah..da selamat sampai kat Asrama Kolej Sains Kesihatan Sg Buloh sabtu hari tu...
sem ni apa mimpi ntah nak balik awal sgt..hehehe
esok 3hb Januari 2012..
just wanna wish Happy birthday to my mom, Pn Juariah Bt Sali...
semoga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki...
i LOVE u mama...
ok..esok juga da start class...
dan aQ berharap aQ akan dapat bertahan untuk memulakan sem baru...
new life already start..don't ever give up..no more cry,no more hurt..
just accept it to be your strength..believe that anything happen to you, Allah always with you...

saya sayang dan saya akan hargai diri saya sebaik yg boleh walaupun saya tau tiada org yg sayang dan hargai diri saya..
 :))

0 comments ::