BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 15, 2013

** Debaran Pertama **

15th August 2013
6:58 PM


assalamualaikum...
salam maghrib....
heee...curi masa kejap la hupdate belog yang tak seberapa ni...
heeee...
first thing...
just nak ucap Alhamdulillah...
akhirnya bukannya sehari, bukannya 2 minggu, bukannya 4 bulan TETAPI setelah 3 tahun dilatih  di Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sungai Buloh dibawah tajaan Kementerian Kesihatan Malaysia...(ppfftt penat nyebutnya macam nak akad nikah plak)...
haha...
bahawasanya....
saya telah berjaya dilantik menjadi seorang PENJAWAT AWAM..~~
yeay...



akhirnya ni lah hasilnya dari paksaan dan juga berkat DOA mama dan ayah selepas habis Matrik dulu...
huhu...


lepas dah sah kan penerimaan jawatan sebagai Jururawat Terlatih U29 ni, debaran kedua bakal singgah..
iaitu Surat Penempatan ~~~
ppfftttt..
risau jugak sebenarnya...
huhu..
takut tak dapat apa yang diminta...
tapi...
walau di mana sekali pun di campak...
akan aQ terima dan menjalankan tugas yang telah diamanahkan..
~~~cceeeewwaahhh..hayat macam hape je kau nyah...
hahaha..
ye la..kan " KAMI SEDIA MEMBANTU..."
heeee...





4 comments ::

love said...

wahh ..untung la...hmm tp saya belum dpt lagi lar..

mumui said...

IK punya pn lom ade.. huhuhu

farhanim akmal said...

@love : u tak dapat lagi ke..tak pe...tak lama lagi dapat la panggilan.. :)

@mumui : tp kitaorg punya stdnt IK dah ada yang dapat...heee..~~chill je dulu...mesti ada nanti.. :)

mumui said...

ya.. ada dgr yg ade ik dh dpt.. =)